aningens sliten

gud vad jag inte prioriterar bloggen just nu...

har varit på Flyinge under bruksproven hela veckan, och som tur var så var det inte så illa som jag trodde att det skulle vara, det var riktigt roligt! :D fick se så himla många fina hingstar att jag blev helt kär! kan se om jag hittar bilder på några av mina favoriter sen.

så mina dagar har bestått av stallpass, banbyggnad, ringmasterpass, och att agera banpersonal tillsammans med de andra bollerupseleverna som var där. härligast av allt var att vi sov i en sal där de hade avhuggna hästben i frysarna för att öva på att sko/disikera.... mysigt värre vettni! :D

men näe, jag har inte så mycket mer att säga, ska gå ut och umgås med mina fina ragårda vänner som jag inte träffat på nästan två veckor!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0