andra chansen

Gick och la mig för nästan 2 timmar sen, bara för att kunna ligga och mysa med datorn i sängen. Får så dåligt samvete om jag gör det när jag vet att jag borde sova! fast det borde jag ju såklart göra nu med, men jag har i alla fall hunnit med en del ikväll.

galet vad mycket tid man kan spendera på internet utan att göra nånting!

kikade runt lite på Aftonbladet för att se vilka som gått vidare i Melodifestivalen. The Monkier och Sara Varga.
Jag gillar inte The monkier så tänker inte kommentera hans bidrag, men Sara Varga hade jag aldrig ens hört om innan så jag var ju tvungen att leta rätt på hennes låt och se vad det var för nått. Men jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tycker om den! Klart den är fin och så och har ett bra budskap, men jag vet inte... den känns lite "hemmagjord" med lite halvkassa rim och så vidare. Sen gillar jag inte hennes apperance. jag älskar sprudlande, energiska människor som visar att de tycker det är så galet roligt, men hon är väldigt samlad, lugn och svarar "Det var roligt" på alla frågor... sånt förstör jättelätt låtar för mig. tyvärr.

Vad tycker ni om gårdagsens festival då?

Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0