varför är det alltid så?

vakande idag klockan 7 och var klarvaken av någon anledning. haha men det gick över så jag somnade om och vaknade vid 10 av att pappa undrade om jag skulle med och gå en tipspromenad i Pålsjö skog.
Hade ju inte direkt nått bättre för mig så så fick det bli! Rätt skönt ändå att komma ut och få lite luft.
Drog vidare till Väla sen med Zara. Blev inte så mycket inhandlat trots att jag hade hur mycket som helst på min lisa. Varför är det alltid så att när man letar efter något så finns det inte? som något så enkelt som ett mörklila linne som jag kan ha till mina väldigt högmidjade grå jeans med mörklila sömmar. inte på hela väla fanns det ett?! och ändå är jag helt säker på att minst ett både på HM och Gina... jobbigt värre!
Men inhandlade i alla fall papperssamlare på IKEA. Börjar få en hel del papper i skolan och jag som är fördrar pappersamlare framför pärmar började få kris, haha :) och sen blev det också en box med tre filmer.
Suspense collection heter den och innehåller filmerna The Crime, House of Jericho och Ignition. får se när det blir tid att titta igenom dom :)
Nu ska jag göra lite glass & varma hallon och gå och titta på solsidan.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0