ra4

Upp och jobba idag vid 10 trots att jag inte är helt frisk, men det gick super ändå och för en gångs skull gick tiden riktigt fort i kiosken.
Redan vid 4 var jag hemma igen, redo att fixa allt som behövs inför skolstarten imorgon.
Hade egentligen velat åka ner till mitt fina Bollerup idag, men jobbade ju och så, så det blev inte av. Så med andra ord blir det upp tidigt och ta 7.12 tåget till malmö imorgon. härligt värre!
Så ikväll återstår det att packa, vilket jag inte ens börjat med, eller ens tittat på väskorna för den delen. det är ju så tråkigt! + att jag måste en sväng till maxi för att införskaffa lite nödvändigheter till internatet, haha ;)
Men det ska bli riktigt härligt att komma tillbaka till Ragårda imorgon. Jag har ju saknat mitt Ragårdateam; Emelie, Maja, Edda & Ellen :D
näe, nu ska jag pysa iväg.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0