taggataggatagga

tänkte precis kläcka ur mig att "gud vad jag börjar bli duktig på att gå och lägga mig i tid" tills jag slängde en blick på klockan och såg att hon var tjugo i elva. Visst, inte så sent än, men om jag känner mig själv rätt och med tanke på att jag har tvätt i maskinen så känns det inte som att jag kommer komma i säng för närmare halv 12. lite jobbigt när stalltjänsten börjar halv 8 imorgon.
Men det är smällar man får ta. Efter stalltjänsten imorgon har vi ridning och jag är supertaggad! kändes så bra i måndags att jag bara längtar efter att leta fram den känslan igen! men vi ska filmas imorgon och då känns det kanke lite mer som att presatationsångesten kommer komma.. men jag vet inte.. Den kanske har släppt sen jag började här?
Men nu ska jag faktiskt sätta igång med det jag måste göra before bed så kanske jag kommer vakna någorlunda pigg imorgon.
med kärlek vänner
och btw är jag helt fruktansvärt sugen på godis! och det är jättejobbigt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0