så mycket att göra, så lite tid

är fruktansvärt trött efter dagens jobb.
Gick bättre med nybörjarna idag, men det är så himla stressigt att hinna med allt från nybörjare, andra teorier, fodra hästarna osv. att man inte riktigt hinner andas i mellan. Men som tur är så jobbar jag ju inte så länge, bara till halv 3 så det finns tid för det sen.

Hemma blev det tacos idag och det var helt underbart gott. Galet vad en så egentligen enkel måltid kan vara så himla god! galet!

Skulle egentligen ha träffat Zara ikväll men båda två  var så himla trötta att vi bestämde oss för att ta det imorgon istället. så det känns som min första lördag kväll hemma på väldigt länge! ändå rätt skönt.

Men det är ju det som är lite jobbigt med att bara vara hemma på helgerna. Det känns som att man "måste" träffas, för annars dröjer det så himla länge!! Så det händer ju att man sitter och halvsover i någon annans soffa med kompisarna istället för att göra det hemma.
Men för det allra mesta är det bara superhärligt att träffa mina fina fina vänner som känner mig så väl, och jag känner dom. Ni är allt bra!!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0