on the train

Nu sitter jag, alldeles för tidigt, på tåget på väg till skolan. Är inte helt säker på att jag har fått med mig ens hälften av vad jag behöver, men det får väl lösa sig på nått vänster.
Är typ fortfarande sjuk, men är så himla sugen på att rida att jag tänker skita i det och vara med på profilen idag ändå, så 1 ½ timmes ridning och 3 timmars traktorkörning i eftermiddag... härligt värre -.-'
sen är jag inte helt på det klara hur mitt schema ser ut på torsdag, för som det ser ut just nu så har jag två lektioner samtidigt och det känns ju lite spännande.. och min mentorsträff är inte förrän efteråt så kan inte fråga henne.. aja får prata med dom i min klass.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0