om det bara vore ett år senare

Nu är förmiddagens lektioner avklarade. Påbörjade en ny kurs idag också. Arbetsliv naturbruk... inte direkt superspännande men ändå. känns så himla drygt att behöva läsa alla naturbrukskurser (traktor, djurgrund osv) när det nu till den nya gymnasiereformen kommer finnas precis det program jag hade velat läsa. Samhällsvetenskap med möjlighet att välja till hästkurser. istället för det jag läser nu. naturbruksprogram med häst inriktning och möjligthet att välja samhällsvetenskapliga kurser... Men sånt är det. får ju det jag vill ha av utbildningen i alla fall, emn ändå liksom...
Nu ska jag inte vara bitter utan istället försöka fundera ut en novell på temat mångfald (fortsättningn från temadagen i tisdags) som jag lite grann hade glömt bort att vi skulle skriva på svenska idag.. upps!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0