Nu går det minsann bara utför!

Herregud! jag kände mig ju som världens äldsta 16åring när jag vad på Maxi.
Inte nog med att jag gick omkring med en sån korg man drar efter sig, men det är faktiskt den enda typen dom har på maxi, i mitt försvar!! och att jag köpte saker som; smör, bröd, mjölk, en diskborste, tandkräm osv. härligt värre, men dessutom så såg jag några som jag gick i samma klass som innan i mellanstadiet, ni vet när man visste precis var alla bodde för alla bodde i samma område. Så om man ska generalisera så borde vi vara i samma skede i livet, även om jag uppgraderade mig från min områdesskola i högstaidet. Men han köpte då alltså en sån svinbillig energidricka för typ 4 kronor, medan jag köpte mat för 200... -.-' kände mig som sagt som världens äldsta 16 åring..
Men jag tror inte jag skulle vilja vara som honom. eller nej, jag vet att jag inte skulle det, så det är inte det. men det kändes lite roligt ;D
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0