not quite what i imagine

Blev ju inte så mycket av det där med varken att få lite mat och träningsinspiration, men heller inte några ideér till vad jag kan ha för mig med mina teoribarnn... Men det är väl bara att byta ihop och gå vidare haha ;)

Ikväll annars har jag mest tittat på Gossip Girl, I'm stucked! ;D haha och så har jag bakat chocolate chip cookies till imorgon när vi ska ha hela släkten här för att inte äta julmat. Är det inte underbart?

Ringde ju min härliga "deltids-chef" Linette, som jag alltid har så himla mycket ångest för att ringa eftersom att jag alltid av någon anledning tror att hon kommer skälla ut mig varje gång. Jobbigt känsla, onekligen, men jag gjorde det i alla fall och fick informationen att jag ska infinna mig i RidhusShoppen klockan 09.00 imorgon -.-'
jag som trodde att jag bara skulle bre upp inför trettonspelen, men nejdå. Då är det typ blåbärshopping eller nått som börjar klockan 9... härligt värre.

Men nu ska jag inte vara bitter utan titta klart på Årskrönikan med Filip & Fredrick och sen gå och duscha.

Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0