Mot skolan!

Nu sitter jag på bussen på väg ner till skolan.
känner mig faktiskt ovanligt taggad på en ny vecka, trots att det är måndag och jag är supertrött. Känns som att det här kommer bli en supervecka! galet skön känsla.

Har btw börjat med en ny vana denna terminen. Köpa frukost på Espresso House när jag kommit till Malmö. En varm choklad och ibland en macka eller muffin till det, såå härligt sätt att börja dagen på! Borde kanske införskaffa ett sånt Coffe card nu när jag tänker efter.... Kanske sockerkicken som får mig på så bra humör?

... känner nu att detta inte blir ett väldigt sammanhängade inlägg, men jag orkar inte bry mig. Det är måndag!?
men nu så spelas det en superfin Sonja Aldén låt på radion i bussen som jag vet att jag lyssnade på rätt mycket för ett tag sen men nu kan jag inte komma på vad den heter. jobbigt värre

Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill och du får be en bön att tiden du behöver räcker till. och du får samla dina tankar så att två själar kan få ro och så att allt det som vi lovade oss själva kan få gro...

jättefin text i alla fall, men jag kan inte minnas vad den heter... och orkar inte dra en googling på det så jag tänker fortsätta leva i ovisshet tills jag kommer på det.. eller googlar det..

Med kärlek vänner


Update; "Du får inte" heter låten! kom på det! utan Googles hjälp :D


Kommentarer
Postat av: Bea!:)

Hennes låtar är så vackra!

2011-01-31 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0