just like the movies

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på bio och sett Svinalängorna tillsammans med Zara & Olea.
Väldigt speciell film, men ändå bra. Hade ingen direkt handling så visste inte riktigt vad jag skulle tycka om den, men jag tror jag gillar den. men hey. Både Noomi och Ola Rapace var ju med så den är ju inte helt värdelös! :)
och på onsdag, tror jag.. den 5;e i alla fall börjar filmen The Tourist gå. Den måste man ju också se! Inte kanske för att storyn är jätteorginell eller överdrivet bra, men både Angelina Jolie och Johnny Depp spelar. Då måste man ju se den!
det är märkligt hur mycket man påverkas av en film beroende på vilka som spelar i den. eller ja, under själva filmen spelar det ju inte så stor roll, men jag tror att man uppmärksammar en film mer som man känner igen skådespelarna i, i alla fall innan man läst handligen.
Men det är såklart inte avgörande!
Nu ska jag fortsätta att spendera ohälsosamt mycket tid på youtube.
Med kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 07:57:13
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0