Gud vilken lång dag det har varit idag. Bö...

Gud vilken lång dag det har varit idag. Började jobba halv åtta och sen dess var det full rulle elva timmar framåt. Var en person för lite så att vila fanns inte på schemat. Fick till och med trycka i mig en toast som lunch samtidigt som jag gjorde sallader om det skulle hinnas med. På slutade typ halv sju och sen skulle jag träffa sara och Olea i stan för en middag på haket och det är där jag är på väg ifrån nu. Var superhärligt att träffa dom!:-D men imorgon bitti är det dags igen och som vanligt börjar jag med stalljobb klockan sju och sen kiosken från tio och framåt. Med andra ord fullt upp imorgon med... Härligt värre -.-' ha en bra helg! Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0