f*ck

Anledning till att bloggen ekat tom idag? jag äro sjuk!
... och det suger! lyckades få 1 timmes djupsömn inatt. från midnatt till tre var jag i nån halv dvala där jag drömde, men var såpass vaken att jag kunde styra mina drömmar och inte riktigt skilja på om jag drömde eller var vaken. Så efter några förvirrade minuter då vid tre-tiden insåg jag att jag var vaken och att det kändes som att någon smällt mitt huvud mellan två kastrullock och tagit en kniv och slicat upp min hals. Så en jakt på panodil och varm mjölk fick det bli!
sen hade jag fruktansvärt ont i ena örat så oavsett hur jag låg gjorde det super ont så satt upp till typ 5 när hunden ville ut. Sen lyckades jag somna, men eftersom att jag börjar jobba klockan 7 så var det bara att pallra sig upp klockan 6 igen...
men usch vad hemskt det var att jobba. allt gjorde ont och gick så himla långsamt. Men som tur var har jag ibland en lite förstående chef så jag slapp jobba i kiosken och fick åka hem och sova. vilket jag också gjorde. till typ 5 i eftermiddags sov jag. Inte för att jag var pigg och vaken då utan för att jag var rädd att jag inte skulle kunna somna inatt om jag sov mer.. jag sen dess har jag legat och tittat på tv med mina fina hund medan mina föräldrar har är i Laholm och typ äter julmat eller något. känns skönt att slippa det för att vara ärlig...
Men nu ska jag sova för imorgon ska jag upp till kiosken igen och jobba järnet. fick till och med sovmorgon ända till 10 så då måste det ju funka, eller?
jaja.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0