buspojken

....
fick lite panik innan när jag kom hem, skulle till stallet och insåg mina stallnycklar som går till kontoret, stallet, foderkammare, hölada, teorisalar osv. ligger snällt nere på Ragårda i min bokhylla där jag la dom i måndags för att "inte tappa bort dom under veckan". innerst inne visste jag nog att det var en dum idé, men det har ju inte stoppat mig innan så varför nu?
Men efter några lätt desperata sms till Bea fick jag reda på att i alla fall det löste sig på morgonen, så hästarna kommer få mat i morgon bitti, och det känns ju tryggt!
Men! Chris, min fina lilla plutt var finast nånsin idag! han var så himla duktig och hoppade en oxer på ~75 cm utan att tveka. hästen som alltså stannade på en bom förra veckan. och han tyckte det var så roligt! snutte! gud vad jag trivs bra med honom. han är helt underbar! synd bara att jag i bästa fall har ett ridpass kvar innan han åker för gott. han är såld till Köln och åker nästa lördag :(. min buspojke♥
Nu ska jag sova. upp tidigt imorgon u know
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0