Who am I living for?

Sitter och har håla, men kom nyss på att jag inte gjort spanska läxan ordentliget för jag tänkte att jag kunde göra den nu på min två timmars lunch.. fast det glömde ju jag -.-' 

Kom förresten upp i morse! tack vare Maja som inte behövde (!) sin väckarklocka så jag kunde ha den på mitt rum och vips. Vem var uppe halv 7 idag?? problemet var ju bara att jag egentligen inte alls behöver gå upp halv 7, jag brukar bara snooza fram till typ halv 8 när jag mååååste gå upp så nu låg jag där i min säng till kvart över över 7 när resterande Ragårda stormade mitt rum och drog av mig täcket för de tyckte jag skulle komma upp och äta frukost med de i köket. haha så jag hade ju inte så mycket att välja på kan man säga ;) de är allt bra härlgit ibland right?

Men nu måste jag faktiskt i alla fall gå och börja på min spanska läxa. får försöka göra resten på fikat...

och förrsten! lyssna på denna låten av Katy Perry. Galet bra.


Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0