kvällens pass

Sitter och roar mig med att rita lite och kolla på Glee. Har blivit helt fast i den serien på grund av en viss Edda Ahrent som råkar vara boende i samma hus som jag 5 dagar i veckan! och ja, eddopeddo, jag skyller helhjärtat på dig :D haha.

Näerå nu ska vi inte vara sånna, men det är i alla fall vad jag hittar på as we speak.

Hoppkursen ikväll gick i alla fall typ 100 gånger bättre idag än igår. Vet inte vad han hade för ryck igår, men ikväll var han rid -och reglerbar vilket ärligt, är en riktigt bra grej! glömde kameran hemma, men mamma tog lite med min iPod så det blir hejhej kass kvalitet, men ändå. bättre än inget right?




Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0