two down two to go!

Jag var så trött igårkväll att jag inte trodde det fanns en chans i helvetet att jag skulle kunna komma upp i morse, men det gick, om än motvilligt.
Så det var bara att sätta sig på moppen kvart i 7 och köra i typ 10 minus till stallet... härligt start på lovet!
Men nu ska vi inte gnälla. Fick ju skotta i conterinern 2 gånger och värma fötterna idag, haha ;)
Nu har jag i alla fall klarat av två av fyra teorilektioner. två kvar. orka, orka. Ska alldeles snart ner och ge hästarna lunch och hjäpa mina nybörjare att få av sadel och träns. lagom taggad.
Jag bara längtar till ikväll när jag ska ligga i soffan och inte röra mig en meter mer än jag behöver och sen typ gå och lägga mig 9 för imorgon ska jag jobba för Bea 7-10 och sen iväg till Ullared.
ingen vila, ingen ro, men lika glad är jag för det (:
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0