slut som ett djur

Jag som bara tänkt ligga hemma i soffan hela kvällen kom på andra tankar när Maja inte skulle på sin Ki-box och Ellen tyckte jag kunde hänga med istället.
sagt och gjort, så blev det.

och fyyyy vad jobbigt det var! och jag är ju redan superklen i mina armar och det märket ju ännu tydligare nu, särskilt hur mycket svagare jag är i min vänsterarm (är högethänt så det är ju naturligt, men ändå!)
Men det var ändå superkul haha :D

haha känner fortfarande mig trött i mina underarmar så det är lite jobbigt att skriva. Skakade typ av  trötta muskler när jag skulle dricka innan. kände mig aningens löjlig, men vad fan! man tränar ju aldrig de musklerna man använde där annars.

Sen gjorde jag min samhällsläxa. det vill säga, jag tittade på Efterlyst. Vi skulle se en intervju med Arboga mamman (hon som blev väldigt svårt misshandlad och hennes 2 barn blev ihjälslagna av en tyska som haft en affär med hennes man) eftersom vi jobbar med olika rättsfall där.

Men nu ska jag sova. matte 7.45 imorgon (y)

med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0