running free

God eftermiddag ni fina!
Blev visst inget bloggande igår. woops!

Kursen gick väl helt okej igår. Vet inte vad hästen hade fått i sig bara, men han trodde han var på Jägersro och var en världsberömd galoppör, eller något i den stilen, haha ;) gamle man fick fart minsann och hade inga planer på att stanna. så det blev mer ett försök till att hålla ett nått sånär tempo än att fokusera på övningen ;D

Idag har jag bara chillat runder och faktiskt pluggat lite. Har en faunistik dugga om 2 veckor och det är runt 160 djur och det var första gången jag tittade på det idag, men det var inte så svårt som jag trodde, så så länge min lärare hadeplaner på att använda samma bilder som i powerpointen så ska nog det också gå vägen ;)

Tänkte kolla med mamma om hon inte kan fota lite när jag hoppar ikväll så det kanks ekomme rupp lite bilder här ikväll!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0