QX

Efter en dag på färd så känns det rätt skönt med att packa upp och städa rent lite så här på kvällen, på slutet av veckan och början på lovet. det är mycket som händer ikväll.

Har hört och läst massor om årets Gaygala, eller QX galan, vad man nu väljer att kalla den, så när jag såg att den skulle gå på tv igår kväll tänkte jag ju "toppen" det måste jag se" ... fast sen var ajg tydligen så trött att jag somnade i soffan klockan 7 och vaknade inte förrän på kvällen igen.. och då var det bara att vandra vidare som en zombie till sängen....

Men nu tar jag igen det, genom att se det på tv4play.

och nu måste jag skynda mig att avsluta det här, för Sarah Dawn Finer sjunger Kärleksvisan som typ är en av de absolut finaste svenska sångerna någonsin.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0