oversleeping

Vart rätt lugn dag idag, ja förutom då att jag som alltid försov mig i morse och vaknade av att Maja knackar och säger "spanskan börjar om 4 minuter". Jag blir så trött på mig själv!
nu står min väckarklocka högst upp på en bokhylla bakom en påse i andra hörnet av rummet för att det ska ta tillräckligt lång tid för mig att hitta den och stänga av den att jag hinner vakna i mellan. Men icke! gaalet irriterande!!
Tips?

Men resten av dagen blev bra och nu kom jag nyss hem från matsalen med Ellen. Fick den intressanta måltiden "korvbuffé med potatis, lök och vinäger". dvs: 3 soters korvar och en potatissallad utan creme frasihe/majonäs.
WASA havre knäckebröd är kärlek i en sån stund.

Nu tänkte jag mest ligga här och ta det lugnt och göra lite läxor innan Friskis klockan 7. Kan förhoppningsvis köra hela passet eftersom vi inte hade någon idrott idag :D

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0