min helg!

Var så trött igår kväll efter ridning och grejer att det helt enkelt inte blev nån tid över till bloggning.

Idag hade jag bytt bort min morgon för att kunna få lite sovmorgon. Har varit så galet trött i skolan hela veckan att jag kände att jag behövde sova. Så kom till stallet först vid kvart över 10 vilket var galet härligt.

Efter alla teorier var det snabbt hem, duscha på 5 minuter och sen åka till Laholm för min Farfar fyller 80 idag, så det var stort gille som dom skulle sagt haha :P Grattis till honom i alla fall (:

Som det ser ut nu blir det en tripp till Zaras skola ITG (IT gymnasiet) imorgon och en sväng till Väla för att prova ut converse som Zara ska få köpa till mig när hon är i New York på lovet :D
och för att fortsätta dagen i hennes tecken så avslutar vi det med bio. Ska försöka ser Burlesque en gång till. eller ja, förra gången slutade det ju med The Tourist, men i alla fall, haha :D

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0