jag har faktiskt inte hunnit...

Det har varit lite fullt upp denna helgen och därför har bloggen blivit lidande.
Skickade ju iväg ett hrm. halvbra mobilsinlägg precis när jag skulle iväg till Lund och sen var det bara tänkatänkatänka köraköraköra.

Kvällen i Lund igår höll på att inte bli av. eller det visste jag inte förrän alldeles nyss men i alla fall. 5 minuter innan showen skulle dra igång kommer Carin Da Silva ut som var konfrencier och berättar att strömmer har gått i hela den delen av Lund som vi befinner oss i. awesome! -.-'

så idolerna gör sitt bästa för att roa oss, utan ljud eller ljus. stark röst och akustisk gitarr var den enda de hade att använda.
så läste jag nyss på Sassas blogg att de precis hade tänkt att gå ut och berätta att de måste ställa in showen så kommer strömmen tillbaka! och sen var det fullt ös medvetslös i nära två timmar :D galet vad bra det var! alla duetter de gjorde. ex. gjorde Minnah & Linnéa en tolkning på Lady Gaga & Beyonces Telephone! galet bra, men tyvärr hade både min kamera och min mobil dött då så fick det inte på film, men så fort blogg.se samarbetar med mig ska jga lägga upp lite filmer!

Galet bra var det i alla fall. Så värt att vänta en extra timme på :D fick ju dessutom några extranummer under strömavbrottet :P

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0