hur lång tid ska det ta?

jag vet inte hur många upplevelser det ska ta innan jag inser hur mycket jag älskar Ragårdafolket.
SÅ underbara!
Som vårt husmöte nyss. Alltid som vanligt helt urspårat och med mer eller mindre smarta kommentarer och handlingar.
ex.
Jag; Men vänta. jag tänkte ut en sak....
Alla andra; "hur känns det?" "Gjorde det ont?" osv.
Ellen; Titta det ryker *pekar bakom mig*
Jag; vänder mig om på en millisekund, och tror för ett nanoögonblick att det brinner. i samma stund som jag vänt mig om inser jag min egen dumhet. så vänder tillbaka och möts av tre nv;are som, för att citera Facebook "laughing so hard so sound comes out and you just sit there, claping like a retarded seal".
sen såklart slutade det med en brottningsmatch på Ellens golv mellan mig & Edda. Jag vann!! tills emelie kom och hjälpte Edda... :( hahaha..
Dom är så bra! mina fina Ragårdaflickor :D
Ellen, Edda, Maja & Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0