gasen i botten!

Puh!
Har pluggat så gott som hela kvällen. Vi har rätt mycket nu såhär starx innan lovet.
Hade spanska prov i morse, sen en svenska "redovisning" där vi diskuterade lite noveller och så, som vi sen ska börja skriva på torsdag. Och imorgon börjar jag dagen hårt med först en muntlig presentation av vårt Brottsfall (Knutbymorden) tillsammans med Kristin på Samhällskunskapen, och efter det på engelskan ska vi redovisa nån typ av projektarbete om "The horse in Sweden today" som är superkonstigt... jaja får väl gå som det går!

... sen skulle vi få en uppgift mejlad till oss i helgen, hela klassen men det är ingen som har fått den och den ska typ vara inne på fredag. awesome -.-'
fuck! plus att vi har faunistik dugga vecka 10 och jag har inte ens tittat på det. fuck måste göra det! Ska memorera 58 x 3 sidor med olika djur och kunna namnge dom, för att sen få prov på typ 20 av de... underbart.
Behöver jag säga att jag älskar kursen Växt-och djurliv?








min underbara lärobok -.-'
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0