chillin'

En rätt chill söndag idag måste jag säga, och det är galet skönt :D

vaknade och gick upp vid 11, men rörde mig inte ur soffan förrän vid halv två när jag drog ner till stan för att hälsa på Zara på IT gymnasiet där hon går för de hade öppet hus.
om man säger så, så är det rätt så tydligt att vi går på två helt olika skolor. Det fanns så gott som inga likheter och det var lite kul :D men det var en superfin och fräsch skola.

Tog en sväng inom Åhléns också för att slippa åka ut till väla. Så inhandlade bland annat ett par nya hörlurar eftersom att mina iPod lurar börjar... tappa kvalitet (läs går i sönder), haha och Bruno Mars nya skiva som jag just nu lyssnar igenom. looking good so far :D Fick också bli lite nya ljus som ska få pryda min byrå på Ragårda.


aprikos/orangea EarBuds som lite otippat också matchar doo-wops & hooligans haha (:

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0