where did it go?

Herregud vad fort helgen har gått! tyckte jag alldeles nyss satt på bussen från skolan till Malmö och imorgon är jag på den igen, fast åt andra hållet. En ny skolvecka väntar. Det blir skolval, Friskis & Svettis med Maja, fårklippning, plugg och lite hästar. lovely! 

Har nog en del läxor också som man kanske borde jobbat upp i helgen, men jag orkade verkligen inte! har varit helt galet trött! men det är det som är så skönt med att ha profil (vilket i detta fallet innebär hästämnen) hela måndagen. att det är aldrig kris som man inte gör läxorna på helgen, man har alltid måndagkväll på sig! :D

Nu ska jag snart hoppa i säng för imorgon blir det upp klockan 6 och ta tåget 7.10 till Malmö. Ska försöka få min fina dator att fungera på tåget.. den ville inte i fredags ):

sånt är livet.
med kärlek vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0