långa dagar och trista lärare

God eftermiddag kära vänner... ♥
Det är helt sinnessjukt hur fort dagarna går när man slutar halv 5. Sen är det mat och så, sen är man inte tillbaka i huset förrän strax efter 5 och då har ju kvällen redan börjat och med läxor och grejer också blir det inte mycket tid över. Men det är ändå rätt skönt. Och dagarna känns inte så långa som de faktiskt är, och det är ju tur. brukar ju vara tvärtom.

Idag har vi haft en massa, relativt roliga ämnen. Samhällskunskap, Engelska, Naturkunskap, Matte och Spanska.
Måste bara gnälla lite på vår engelska. Vet att jag innan har skrivit att min engelskalärare är sjukt dryg och så vidare, men herregud. jag tar tillbaka allt! Det är nämligen så att han har gått in i väggen (hmm.. 2 av lärarna i mitt A-lag gjorde det på Kunskap också.. my bad?) så vi har en vikare sedan förra vecka och han är inte ens dålig. Han är fruktansvärt opedagogisk, talar otydligt, lågt, skriver som en kratta och lektionerna är väldigt osammanhängande. Är riktigt jobbigt att ha engelska med honom. Man förstår ju ocksp verkligene hur stor roll läraren har i hur man tycker om ett ämne, jag menar jag brukar tycka engelska är ganska roligt, men har lite tappa gnistan sen jag kom hit... förhoppningsvis kommer den tillbaka!

Men ikväll blir det IDOL (som jag missade igår på grund av Friskis & svettis :O ) och sen gymmet med Maja och Lara. haha nu jävlar i det ska vi bli biff! :D

med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0