internart vs. kunskap

åh Gud. De som bodde här på Ragårda innan kom hit för en stund sen, oinbjudna och i och med att de hade skapat ryktet "Horhuset" så fick vi veta en hel del detaljer som jag nog tror vi hade klarat oss bra utan... usch.
sen fortsatte jag, Kim, Maja & bönderna att kolla på Remember me. underbart! slutet är lika grymt bra varje gång!! love it! nu måste jag bara se Dear john & Letters from Juliet också! (: Ingen annan som vet en bra film?
näe, nu ska jag sova. Böjar inte förrän 8 imorgon, så det är ganska skönt.
Elleer egentligen är det sjukt! När jag gick på kunskap tyckte jag det var hemskt att börja kvart över 8 varje dag och jag älskade måndagarna när vi började 9. och här bara sväljer man det faktum att man börjar halv 8 nån dag och att man börjar kvart i 8 oftare än vad man börjar hel! plus att jag tyckte att ph-dagarna när vi gick till tjugo över tre, eller ja, vi var tvugna att stanna tills dess, men vi gjorde ingenting efter klockan 2, var pest, medans dagarna här som pågår till halv 5 så gott som var dag inte känns sådär farligt långa...
måste bero på internatet! lovey!
näe nu måste jag verkligen sova!
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0