hoppsan! så det kan gå!

Jobbade lite i kiosken när jag slutat i stallet idag och när klockan började närma sig stängning var jag ute och torkade borden. Plötsligt känner jag hur min näsa börjar rinna ohämmat och upptäcker att jag har näsblod! Kändes ganska sjukt eftersom att jag aldrig haft det innan! och tipset man alltid hört är ju att luta huvudet uppåt, så det var ju det jag gjorde, men USCH!! då kom det ju ner i munnen istället! fy vad äckligt det var!
dåklart pratade ju Zara med Linette, chefen samtidigt så hon började ju oroa sig och beordade mig att sitta still i en kvart. yeah right! Men en stund efter jag slutat blöda kom en kvinna som brukar agera sjuksköterska under tävlingar in och undrar vem det är som blöder så förskräckligt mycket näsblod... DÅ har alltså min chef ringt till henne och bett henne skynda sig till mig. Trevligt att hon bryr sig, men ändå. "Förskräckligt mycket näsblod" är väl kanske till att ta i haha (:
Nu ska jag fortsätta kolla på dansfeber.
Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0