Helgen!

Varit en perfekt händelserik helg. Hänt tillräckligt mycket för att inte ha tråkigt, men inte så mycket att jag inte hunnit vila nånting. sånt är skönt.
I fredags när jag kommit hem till Helsingborg, åkte jag upp till stallet och red. trillade av på stallet största häst, Chirs som är ca. 180cm i mkh. haha, kändes lite ironiskt när senaste jag trillade av var på en ponny -.-' men, han var ändå SUPERduktig!! söte! haha (:
Igår efter jobb och grejer träffade jag mina fina vänner Zara & Olea och tittade på lite film med de och umgicks rent generellt. avverkade Valentien's Day och Tim Burtons tolkning AV Alice i underlandet. plus att vi hann börja lite på Remember me, men då var alla så trötta att vi stängde av och åkte hem. Socialt! :D hahaha! underbart.
och idag har jag som sagt varit på ullared och faktiskt köpt en hel del. Köpte bla. en del saker till mitt rum på Bollerup som för tillfället är väldigt opersonligt, så nu har jag köpt lite nya grejer som jag ska asa med på tåget och bussen imorgon -.-' härligt! Var också en sväng på det nya IKEAt i Helsingborg. galet stort och fint var det där inne! mycket bättre än det förra! så nu är det bara nya Väla som ska bli klart också, sen kan man ju hänga där ute 24-7!
näe, nu måste jag gå och lägga mig, upp vid halv - kvart i 6 imorgon.
Med kärlek vänner♥

Kommentarer
Postat av: Bea<3

Blir tyvärr svårt för dig att hänga på nya väla 24/7 :/ men du kan ju alltid försöka ^^ ahha

2010-09-09 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0