dagisperioden

mm... har haft rast sedan halv 10 och strax är det lunch, sen börjar nästa lektion tjugo över 12. underbart!

För Sverige, eller ja Bollerup i alla fall har kommit in i "dagisperioden" dvs när skolorna börjar, alla blir sjuka och alla smittar varandra! haha. och det gör ju en massa hålor i schemat :D underbart! kommer nog ångra det senare i höst när vi kommer behöva jobba igen det för vi missat 3 timmar engelska men iallafal.! jag njuter för stunden!

Men idag har jag i alla fall gjort något vettigt av min lediga tid, till skillnad från igår när jag bara låg under täcker och tittade på Scrubs :D haha.
har städat köket, hallen och mitt rum ordentligt plus diskat undan mina grejer som stått på mitt rum (: superskönt att ha det gjort så nu är det fräscht och nybäddat på mitt rum :D

näe, nu ska jag gå igenom matte och spanska läxan en gång till innan jag drar mig ner på lunch halv 12.
Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0