bönnerna

Vi har haft bönder på besök nästan hela kvällen, men nu känner jag att jag börjar bli trött och vill sova...
fast på riktigt, livet här är så sjukt roligt!! De som gått på Kunskap förstår vad jag menar om jag säger att det känns som att leva i Gamleby! principen är det samma förutom att jag här hela tiden lär känna nya människor, och att jag kommer bo här i 3 år istället för 4 gånget utspritt på 4 år.
Imorgon har jag lektioner mellan 7.45-16.30, men har en lång rast mellan första och andra lektionen eftersom att vi är halvklass, så det är skönt. kan man sova lite där :D haha
och sista lektionen är profil, alltså hästämnen så det är ännu bättre :D haha
näe, nu ska jag se om jag antingen kan köra ut bönderna eller sova ändå!
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0