pigg och vaken mer eller mindre

kände mig av någon outgrundlig anledning väldigt pigg när jag gick upp i morse, men sen att jag som alltid gick uppl så sent att jag inte hann annat än att hoppa i kläderna snabbt till badrummet för att sen cykla som en dåre till lektionen behöver vi ju inte nämna, haha :D
Började dagen med stalltjänst, och eftersom att det denna vecka är Breeders (unghästbedömningar) i Flyinge och Bollerups står för de flesta funktionärer var vi ju rätt många borta, halva gruppen för att vara mer exakt. Så 4 pers var vi som skulle fixa stallen, men det gick snabbt faktiskt så var klara redan 10över 9 istället för halv 10 som det är tänkt till :)
Om typ 5 minuter är det dags för mig att sticka iväg igen, denna gången till djukrkurrs grund. Måste säga att det är en väldigt tråkig kurs. Den handlar om alla djur utom hästar så gott som. Typ kossor, grisar, får, hundar osv. fast än så länge har vi bara pratat om slaktpriser på grisar, får, hästar och kor... inte superspännande med andra ord...
Men sånt måste man också genomlida ibland.
Nu ska jag pysa.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0