Har varit en hektisk dag idag och kom inte...

Har varit en hektisk dag idag och kom inte i säng förrän nu. Alldeles för sent med andra ord. Efter skolan åkte jag och maja in till tomelilla och handlade lite grejer. När vi var tillbaka sen hann jag med lite plugg innan det var dags för ett pulspass med friskis & svettis i en timme. Blev galet trött men det var skönt att röra lite på sig. Så fort jag kom tillbaka var det bara att återigen sätta sig med förberedelserna inför proven imorgon. Orkade inte så länge utan gick ut och satte mig att plugga med de andra. Gick såklart inte så bra men fick gjort en del i alla fall. Passande nog så var det ju städdag idag så runt elva tror jag att vi började släpa runt dammsugaren i hela huset. Tog en snabb dusch innan jag satte mig och pluggade igen. Och där har jag alltså suttit till nu. Tacka gud att jag åker hem imorgon. Annars hade jag aldrig orkat. Nu ska jag sova så att jag i alla fall har en lite chans att komma upp imorgon bitti. Har ju sovmorgon ända till åtta på onsdag underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0