filmer som inspirerar. filmer som berör.

Känner mig rätt trött nu efter dels en dag fylld av lektioner (. förresten! fick MVG på häst vid hand!! :D :D) och sen en skolkamp med LRF mellan naturbruksgymnasier på kvällen tillsammans med mina härliga klasskompisar i bästa NPH10 :D innebar att man skulle svara på några frågor och sen köra 20 pers en sträcka i skottkärra. det skulle då filmas och läggas upp på youtube. filmen med flest visningar vinner!! så alla som ser det här måste gå in och kolla på den!! haha vi är övergrymma!! :D


Kan ju passa på att tipsa om ett annat väldigt underhållande klipp från livet på Bollerup.
(bara en liten parantes är att hon pratar om ryttarens sits och följsamhet. inget annat)
näe, det var väl mest det jag hade att dela med mig av ikväll.
Med kärlek vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0