feelgood vs. minnen

Ligger i min säng och tittar på den första Sex and the City filmen. ååh, de får mig att må så bra!

Imorgon blir det hemfärd för min del, antingen efter sista eller efter nästsista lektionen. Ska träffa en läkare ang. mina fötter på fredag morgon så det får bli som det blir. Dock så hinner jag ju åka ocoh häsla på mina fina gamla skola, Kunskapsskolan efter läkaren på fredag tillsammans med Bea. Ska bli super att se allt igen och så, det är ju itne utan att man saknat det! hur bra det än är här så spenderade jag ändå 4 år där med några av mina bästa vänner. det är mycket minnen som finns i den byggnade på Bergaliden i Helsingborg....

näe, nu ska jag sluta vara sentimental och  ägna all fokus åt världens bästa feel-good film.
med kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Bea;)

Gud ja, jag har faktiskt saknat det en del måste jag säga!! Det finns ett antal minnen i den byggnaden alltså, helt underbart!!:D

2010-10-06 @ 22:55:03
Postat av: Bea;)

Gud ja, jag har faktiskt saknat det en del måste jag säga!! Det finns ett antal minnen i den byggnaden alltså, helt underbart!!:D

2010-10-06 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0