ett slut är egentligen bara en början

ojojoj vad jag borde sova nu....
Idag var kanske inte världens superdag, men hey, jag är glad ändå.
Vaknade 07.43 i morse och börjarr 8 så det var snabba ryck som gällde! skrev ett samhällsprov i typ 35 minuter, hade håla tills engelskan och kände där hur det bara spände och tryckte nått så fruktansvärt i benen precis ovanför ögonbryen. hemskt var det. och på lunchen kände jag mig allt värre, började hosta mer och mer så bestämde mig för att hoppa över eftermiddagslektionerna och försöka bli frisk istället. Så lade mig i sängen och somnade. sov mellan 1 och sex typ. mådde rätt kasst då med men under kvällen har det bara blivit bättre och bättre och nu känner jag mig superpigg.. typiskt -.-' men förhoppningsvis lönar sig det i längden att jag fick vila lite.
En annan sak som är dålig med denna dagen är att det var Kims sista kväll här innan hon sluta på skolan och flyttar från Ragårda imorgon :( kommer ju sakna henne!! Har inte känt henne i mer är rätt exakt 2 månader men eftersom att vi har bott ihop och verkligen fått "tvångsumgås" om man får kalla det så har man ju lärt känna varandra mycket bättre än vad man skulle gjort annars... Så det är supertrist att hon slutar men så är det ju i början innan man säkert vet att man kommit rätt. det viktigaste är ju att man trivs och känner sig nöjd med sitt val.
men nu ska jag sova så jag hinner upp till frukosten imorgon eftersom att jag har lovat Kim att gå och äta med henne kvart över 7 -.-' underbart med matte kvart i 8 sen...
Ha det bäst, du förtjänar det.
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0