den här helgen skämtar man inte bort.

ojojoj vad det ekat tomt här i helgen då!
Har varit så fullt med saker att göra att jag inte hunnit sätta mig vid datorn innan jag somnat om kvällarna.
Igår var det jobb som vanligt mellan 7-14.30. Satt kvar inne på US till tio över fyra och gjorde uppslag till Halloweenlägret som vi ska ha på höstlovet. mysigt nog skulle jag vara på stallet igen klockan 5 för us möte, men kunde inte leva med att ha varit på anläggningen 12 timmar i sträck en lördag, så åkte hem en kort vända och andades lite innan jag begav mig tillbaka.
Där blev det banbyggning och lite andra praktiskta saker inför söndagens tävling. Väl hemma och med mat i magen var klockan halv 9 och eftersom att min mamma fyllde år idag var jag tvungen att städa mitt rum, och långsam som jag är tog det 2 timmar. Så sen la jag mig i soffan och tittade på tv (läs somnade och sov halva natten där).
upp vid kvart i 7 och gratta mamma i morse och sen stallet vid halv 8. När mitt funktionärsuppdrag i domartornet var avklarat sprang jag ner, fixade min häst, satt upp och hoppade banan i princip. Fick 2 ner, men känner mig ändå nöjd. vi kom bra på alla hinder och så tycker jag så det känns bra :) skönt att få hoppa lite bana igen. hur länge som helst ju!! haha
och ikväll har vi haft gäster som gick precis. och egentligen är jag supertrött och vill bara sova, men vill uppdatera mitt sociala liv lite innan jag beger mig mot landet och efter det tropikerna. För på torsdag åker jag, mamma och pappa till Azorerna (São Miguel) på semester och hälsa på Andrea. Ska bli superroligt!! ;D
Näe. Nu ska jag sova.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0