vad hände nu då?

Ligger och tittar på Sex and the city 2 efter att nyss ha avslutat Dear John. Två bra filmer på samma kväll. två tummar upp!
Annars har det mest varit jobb och slit idag, haha ;D nädå, nu ska vi inte klaga. Har ju haft trevligt sällskap av en viss Zara Frick stora delar av dagen!
bara nämna EN gång till hur fruktansvärt grym Oskar Linnros var igår! gaah. Loooovely!
näemen gud vad jag hoppar. noll sammanhängande känner jag, men vad fasen. man behöver väl inte alltid vara politiskt korrekt?
Vet inte riktigt vad jag har med att berätta. Tyckte jag hade supermycket att skriva om innan jag började, men nu har jag tydligen glömt precis allting. så kan det gå när man är senil som få.
jaja. kommer jag på vad jag ville dela med mig av, återkommer jag.
so long. a pic form Azorers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0