bättre sent än aldrig

tro det eller ej, men nu sitter jag faktiskt på Ragårda efter många om och men. Hamnade i Ystad, för av någon mystisk anledning slutade tåget gå där fast att jag 10 minuter tidigare frågat när vi skulle vara i Tomelilla och fått svaret "10-kvart i 6"... så där stod jag som ett fån och hade ingen aning om hur jag skulle ta mig vidare, om det ens gick och åt vilket håll jag skulle.
Då ringde my saviour Maja och sa att hon fixat skjuts för mig från Tomelilla. Men efter ett tag ringde han som skulle hämta mig och sa att han ändå skulle till Ystad vid 7 och hämta en kille.
Så från typ halv 6 till 6 yrade jag omkring i Ystad och letade efter ett ställe där jag kunde sitta så länge.. slutade på MAX... underbart.
Sen fick jag åka traktor (!!) till Bollerup och halv 9 (!!) det vill säga 6 timmar efter att jag först satte mig på tåget om Malmö.
Men bättre sent än aldrig som man säger!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0