the stallions

Är tillbaka från morgonens mattelektion nästa lektion, datorkunskapsprov, börjar inte förrän halv elva. skönt! har hunnit sätta på en tvätt, äta lite frukost och sånt som är bra att göra, men som aldrig hinns med ändå :)

Stora delar av kvällen igår spenderades tillsammans med min Djurgrund bok och tillhörande instuderingsfrågor... härligt. men dte gav resultat för nu börjar det äntligen kännas som att jag kan det! och provet är ju inte förrän imorgon så jag har ju hela kvällen idag på mig också att banka in det.

I eftermiddag på profilen ska vi vara med och hjälpa till på det rådgivande hingstbedömningen som pågår a.w.s på Bollerup. Är inte helt på det klara med vad vi ska göra men det löser sig nog. Spännande ska det i alla fall bli att titta på massa fina hingstar en hel eftermiddag :D

Näe, nu ska jag se om jag kan "öva" på mitt datorkunskapsprov... tror inte det, but i'll give it a try.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0