over, and over again

... och ännu en gång ligger jag med datan i knäet och hållet på att somna. Det kan inte vara hälsosamt att jämt vara såhär trött om kvällarna? Är det det?
Idag har jag i allafall jobbat mellan 07.30-20.00. Min chef tror att jag inte behöver vila. hon tror jag kan jobba på jämt. hela tiden. min chef har fel.
känner att det var nästan vad det tålde med förra helgen både öppna och stänga båda dagarna, en vecka i skolan och sen en sån här helg med 25 timmars jobb på 2 dagar...
Och jag som trodde att jag skulle få sovmorgon nästa söndag hade sååå fel. Då är det igenridning för mina teoribarn så 10.00 ska jag infinna mig på ridhuset. härligt -.-'
Näe. nu ska jag minsann sova så jag kommer upp imorgon.
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0