oh it's not a perfect day...

Idag har inte varit en bra dag. Eller det har inte varit en dålig dag direkt, men den har ändå varit riktigt kass.
Var så himla trött i morse, ni vet på det där sättet man är om man somnat på eftermiddagen och sen ska fortsätta göra under kvällen? sjukt jobbigt, och den tröttheten försvann inte under dagen och har fortfarande inte försvunnit....
Dessutom känner man sig ju så himla deprimerad av vädret. Tror det har regnat och blåst så gott som konstant en vecka i sträck nu. och Ragårdas väggar är så tunna att jag. när jag är på mitt rum hör alla ljud av vinden och regnet utanför och tyvärr gör inte det att jag känner mig glad över att vara inne utan mer ångestfylld över att jag vet att inom kort kommer jag behöva gå ut där. igen. Stor nackdel med en skola där avstånden är enorma i jämförelse....
och imorgon är det såklart också tisdag, vilket innebär den drygaste dagen på hela veckan med 3 lektioner före lunch. Inget Friskis imorgon i alla fall så kan plugga hela kvällen lång... mysigt. GUD vad jag längtar till min sovmorgon på måndag! Den är efterlängtad och välbehövd!
Nu ska jag sova och i alla fall ge min kropp en chans att ta igen sig.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0