no longer so unsure

Har suttit och pluggat nån timme nu med Maja & Ellen och känner nästan att jag äntligen börjar få koll på det där med reningsverk, övergödning och försurning. Härligt känsla. kommer kunna somna gott i natt, när jag nu kommer i säng...
Måste bara säga detta, att stora delar av denna veckan har jag känt jättemycket oförklarliga lyckokänslor, och inte bara korta rus, utan hela dagar. och varje kväll går jag och lägger mig med känslan av att "imorgon finns det så mycket att se fram emot. Gud vad roligt det ska bli". och det är så himla underbart. För jag har varit tveksam till mitt skolval ganska länge och när Kim bestämde sig för att hoppa av Bollerupskarusellen började jag såklart analysera mig själv och det jag hade runt omkring mig ännu mer. Men på något sätt, utan att jag riktigt märkt det, så har det vänt, och för första gången kan jag verkligen känna att jag trivs med Bollerup och allt vad det innebär. Underbart.
Nu ska jag fortsätta repetera min naturkunskap i min säng, om jag inte somnar. vilket jag visserligen borde, ska upp och ha stalltjänst 7.30 imorgon. superfredag.
IMORGON SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0