men så kan det gå

Sitter på tåget mot Malmö för att där byta till ett tåg mot Ystad för att sen förhoppningsvis hinna med the one and only buss till Bollerup. heja mig! haha
Men tydligen så är det värsta snökaoset på skolan. Eller ja, det snöar inte direkt, men som alltid på Österlen så blåser det, vilket gör att all snö blåser upp. Så flera lektioner var inställda för att lärarna ville komma hem innan det blev alltför illa och imorgon är det inget Friskis, med vår bra instruktör, för hon kan inte komma dit :( Men kanske innebär det att det heller inte blir något spanska prov på onsdag, och då är det ju super :D haha men får ju se det från båda hållen ;)
Men nu ska jag mest hoppas att allting blir som jag har tänkt, för om det blir så så kommer jag befinna mig på skolan 17.16 i eftermiddag. hejhopp vad roligt det är att åka kollektivt!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0