just a nickname

När jag & Maja kom hem från idrottshallen vid 9 hoppade jag snabbt in i duschen och sen dess har jag suttit med min naturkunskap om "Skadliga ämnen i omlopp". så behöver jag säga att jag är trött på DDT, PCB, dioxiner och allt vad det heter? Näe, tänkte inte det heller.
Insåg innan, när jag var ute i stostallet och pysslade om Leonardo & Loreli att jag ahr skapat smeknamn till nästan alla föl och ston där. såsom Choklad, the bitches, Nellan, Soccan, Lorran, Leo, Blygis osv. så det är tur att det bara är jag och Maja i stallet när vi står blad de fölen som går i en stor "lösdriftsbox" tillsammans och följande kan äga rum:
"awe, titta vad Blygis ser glad ut"
"aa, var är The bitches?? Whops, Choklad, akta dig!"
"näe, nu går jag bort och ger Soccan & Nellan lite kärlek. Tar du Lorran & Leo?"
jag älskar smeknamn haha :D
Men nu ska jag sova mina fina vänner. Imorgon börjar dagen med spanska klockan 07.45 och avslutas med idrott 16.30.
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0