heading north

På väg mot helg i Helsingborg. härligt härligt. är i och för sig inte särskilt taggad, varken på ridning ikväll eller jobb imorgon. Men som det ser ut i nuläget blir jag i alla fall ledig på söndag. Vår dressyrtävling ställdes inte :( tråkigt visserligen men kan inte låta bli att tycka det är skönt. Känns som det var längesen jag hade en ledig dag hemma...
Men nu är jag helt galet trött, och mina fingrar har fortfarande en blå/vit/rödaktig ton från imorse så tänkte passa på att ha den här bussresan som någon typ av sovplats. Ska bara se om jag kan hitta nått roligt att lära mina barn imorgon. 3/4 grupper är planerade. three down one to go! ;D
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0