Fatta känslan!

Djurgrund är numera officiellt över!! Skrev klart provet för ungefär 20 minuter sen och det är ren och skär glädje som infiltrerar varende cell i min kropp just nu!! herregud vad den kursen har varit dryg, tråkig och seg. men det är nästan värt sömnbristen i veckan för känslan just nu!! underbart!

så eftersom att provet tog drygt 35 minuter är jag nu ledig fram till nästa lektion, halv 1. Så nu ska jag duscha, packa, och äta i lugn och ro. Hann inte äta i morse innan körningen och trodde nästan jag skulle kräkas i vagnen dels av hunger och dels av att jag frös så jag på rikigt trodde att mina fingrar skulle gå av! usch vad hemskt det var!! men nu är jag fit for fight och ska ta mig en lååång vaaaarm dusch! :D

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0